Cujo och såå

Ja nu var det nån dag sen sist!
Vad har hänt!?! Jo:

Femtioöringen har ju haft sitt och sagt hej då!
Lite synd tycker jag, plus tänk så gammal man känner dig när man får barn:
Ja kära lilla vän, när jag var i din ålder hade vi öre ja du då kunde man minsann köpa ett tuggummi för 50 öre så de så ^^

Nä men, jag tyckte ändå om den lilla 50 öringen måste jag säga men men....

I torsdags så blev det mys här hemma, Victor mådde lite dåligt så jag gjorde tacos och tände lite stearinljus och bara va jätte mysigt!

I fredags blev det fredagsmys (nej inte med OLW!!) jag bakade en morotskaka och så kollade vi på cujo haha klassiker och ingen av oss hade sett den så, men riktigt bra var den! ja alltså om man tar hänsyn till när den kom fram och så...
Ronja tyckte också om den, största delen av filmen stod hon och luktade på tv:n ^^



Men jag måste säga, jag tycker Cujo är riktigt söt! Tyckte bara synd om honom hela filmen igenom!

Kan ni säga nej till detta lilla (ehh.. ok stora) söta huvudet!?! Super söt ju! Vill bara ta hand om stackars lilla Cujo, inte hans fel att han är farlig det är rabies fel! Ja och fladdermusens fel.....







Ja och som grädde på moset så har jag dragit på min världens förkylning också! Men nog om det, jag har klagat nog här inne på ett tag =P

Det var allt för nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0