11/8-11

Idag känner jag mig riktigt duktig! Har ringt en massa viktiga samtal, sorterat en massa papper och skickat i väg en massa brev.
Ja jag känner mig riktigt nöjd över att jag äntligen tagit tag i allt.

Just nu sitter jag och väntar på att potatisen ska bli klar så att jag kan göra potatismos sen blir det middag och ta det lugnt, ja det var väl det som har hänt, inte så värst mycket eller intressant men ja alla dagar kan ju inte vara händelserika.

Jo förresten fick en kallelse idag till sjukhuset för ett sömn EEG, fråga mig inte vad det ska vara bra för med tanke på att det vanliga EEG testet inte visade nått =/ Men ja vill dom ta ett sömn EEG så får dom väl ta ett sånt...

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0