Kvällsbakning

Hej igen!
Mått ganska bra ett tag nu, men igår slog febern till igen och idag märkte jag att det är på grund av att min urinvägsinfektion kommit tillbaka =/ Så jag har legat med feberfrossa och ont i magen både igår och idag =/

Men nu på kvällen mådde jag lite bättre så ställde mig och bakade "Hemliga kakan" och så fick jag lite äggvita över så gjorde en portion maränger också, som jag dessutom färgade lila så att de matchar mitt kök =P
Kanske inte så vettigt att ställa sig och baka nio på kvällen men men, vad ska man göra när suget slår till =P


Timothy rör sig fortfarande för fullt där inne och verkar trivas bra, och ja jag vet att jag lovat bilder så dom kommer att komma snart! Lovar!

Nä nu ska jag sova!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0