Resa till Malmö bokad...

Idag mår jag ganska dåligt,
som skit om jag ska vara helt ärlig. Vaknade upp i morse helt tjock i halsen och feber =/
Men nu under kvällen börjar det kännas lite bättre, funderar på om det är för att jag sover så himla dåligt.
Har jätte svårt att somna på kvällarna och mardrömmar hela nätterna, eller ja, jag varvar mellan toalettbesök och mardrömmar ^^
Men ja det finns inte så mycket att göra åt det, med mindre att nån har ett super tips på hur man botar mardrömmar?

Nu har jag bokat biljetter till Malmö, så den 24 Augusti åker jag ner själv i tio dagar.
Känns riktigt tråkigt att åka själv, kommer att sakna Victor och framförallt hundarna! Har aldrig varit ifrån dom så länge, men ja det ska nog gå bra. Har ju trots allt min ena älskling med mig, fast ja han har väl inget val direkt med tanke på att han ligger i magen min, men jaja alltid nått ;)

Men det ska bli riktigt mysigt att komma hem till Malmö lite, saknar mamma och pappa som bara den!
Och Tonny och hans lilla familj kommer att vara där nere samtidigt, eller ja dom kommer ner fem dagar innan mig och åker hem fem dagar innan mig =)
Det är egentligen därför jag ska åka ner, mamma och pappa ville att vi alla skulle vara samlade vilket vi tyvärr inte är speciellt ofta och eftersom Emma tyvärr inte tål hundarna så får dom stanna hemma ;)
Men det gör inget, kanske kan vara lite nyttigt för mig att komma bort lite, är bra för Ronja också som är så himla fäst vid mig. Plus Victor stannar hemma och tar hand om dom så jag vet att de är i goda händer =)
Anledningen till att Victor inte följer med är för att han inte kunde ta ledigt =(.

Nä nu ska jag gå och lägga mig, ha det så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0