Stolt...

Börjar med att blygsamt säga hur stolt jag är över mig själv =)
Som många av er redan vet så mår jag inte så bra och hälsan är inte riktigt på tipp topp just nu,
men igår kväll mådde jag lite bättre så jag och Victor åkte ut på en cykelrunda med hundarna riktigt skönt var det, dock somnade jag på en gång när vi kom hem  (plus jag hade städat och rensat ut saker under hela dagen också) men ändå!
Sen så idag åkte vi hela vägen in till Birsta och handlade lite och nu på kvällen gjorde jag äppelpaj och hemgjord vaniljsås. Så ja jag känner mig mäktigt stolt över mig själv att jag orkat så mycket! Helt klart på bättringsvägen från att ha legat som en zombie i flera veckor nu...

Timothy mår bra idag, han har sparkat på under hela dagen och trots det känner Victor inget, fast hans hand är på magen medan Timothy sparkar känner han inget!
Imorgon är det måndag och då går jag in i vecka 21, ja tiden börjat gå fort nu =)

Nä nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig i sängen och kolla på tv tills ögonen inte orkar mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0