Ångest....

Ja inte fan händer det mycket här inne för tiden.....
Kan säga så här att lilla (enorma) jag mår inte så bra för tiden så det mesta av min tid går åt att ligga i sängen och tycka väldigt synd om mig själv =/

Jag har nu gått 37 veckor + 0 dagar och kroppen börjar ta stryk, har så jäklar ont att jag knappt kan röra mig. Samtidigt går jag och väntar på svar från sjukhuset ifall jag ska ha kejsarsnitt eller inte. Som ni vet har jag varit sjukskriven ett tag pga att jag är väldigt yr och svimmar och nu får jag kanske inte föda normalt pga det kan finnas stora risker ifall jag svimmar under förlossningen.
Men detta svaret är tydligen väldigt svårt för läkarna att komma fram till! så istället för att bara ta ställning till det så är det tydligen bättre att dryga ut på tiden så att jag knappt kan sova på nätterna pga oro och ångest!
Får fan panik vill ju liksom veta hur det blir!

Ja det har ju hänt en del sen sist jag skrev och jag lovar att så snart jag finner energin så ska jag uppdatera er på allt som hänt! Men än så länge få ni nöja er med detta lilla inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0