Sjukdom och shopping

Efter att ha legat död i fyra dagar pga världens dunder förkylning kom jag äntligen ut och fick mig lite luft. Dock varade promenaden inte så värst länge förens min kropp nästan kollapsade av smärtor =/
Men en liten promenad med hundarna blev det i alla fall och en mini runda i Kvissleby med Victor för att köpa lite saker till Timothys rum. Blev en nalle, babymobil och lite andra pyssel saker till rummet ♥

Sedan blev det go mat bestående av peppar biff med sekt svamp, kroketter och bea =)
Så ja lilla Nana har varit i full gång trots allt, fast det känns ju i kroppen ska jag tillägga...

Har även fått hem lite saker som jag beställt till Timothy, vagnen (som är super fin!) babygym, babysitter, badbalja och en massa andra små saker.


Har även köpt hem den här söta lilla krabaten så jag föll pladask för första gången jag såg den, det är en nalle som även funkar som nattlampa som lyser upp en stjärnhimmel i taket. Tror dock inte den är så bra som dom vill att den ska vara, men söt är den i alla fall!!!!

Köpte även lite spackel och sandpapper så att jag kan komma igång med barnrummet, måste ju hinna klart det innan älsklingen våran kommer ♥


Men nu ska jag försöka sova skriver mer imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0