Awkward

Känner mig som en liten flicka, eller ja typ 13år som önskade att livet i skolan skulle vara jätte spännande och awesome precis som dom där "häftiga" filmerna jag såg stup i kvarten och som fick mig att drömma mig bort.
Jag vill också vara kär och ha en massa problem om vilken kille jag ska välja för alla killar vill ha mig...
 
Ja och nu blir det lite pinsamt för Nana här, vet inte om ni sett den men på MTV går en serie som heter awkward som jag blivit fullständigt förälskad i! Hahha sa ju att det var pinsamt! Men shit var tvungen att ladda ner båda säsongerna och såg båda på en kväll...
Och nu kan jag inte sluta tänka på skiten och bara väntar  tills det blir år 2013 för då kommer säsong 3, men herregud vafan är det som händer här! Jag som hatar all high school shit. Och så sitter jag och tänker "oh jag önska jag gick på högstadiet igen" sitter och funderar ett tag sen så kommer jag på hur det var att gå på högstadiet och mins varför jag hatade det! Nä fyfan tycker om att vara 23år och det ända bekymmerna jag har är att jag måste komma ihåg att betala räkningarna och hur min son mår! Inte ens min sjukdom är tillräcklig viktig att oroa sig över..
 
Men ja alla ni som vill längta tillbaka lite och känna er ung och dum igen, se Awkward där har ni svaret.
 
Peace out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0