Pinsamhet, bajs och popcorn

Igår slog jag på stort och fick anfall på vårdcentralen, tyckte att Victor fått alldeles för mycket uppmärksamhet så nu var det min tur.....
Att få anfall på offentliga platser måste nog var något av det mest förnedrande som kan hända, nu var detta (tack gode gud) första gången. Bara känslan av att veta att alla tittar på en och sen så när man vaknar upp ser man alla dessa oroliga förtvivlade ögon som får mig att känna mig patetisk...
HEJ HELA VÄRLDEN! Här är jag och jag vill att alla ska tycka synd om mig, så jag läger mig ner och krampar lite! Bara för att jag kan...
(jag hatar när folk tycker synd om en med andra ord)
Nä nu ska jag inte vara sån Drama queen, men denna eviga höjning på medicin suger musten ur mig.
Men det blir förhoppningsvis bättre snart =)
 
Var på Dollar store idag med Victor och Timothy, köpte lite grejor till julklappsspelet som vi har varje jul med mor, far, Nick och Jenny. Lika kul varje år, stressen, hjärtklappningarna och svetten, ja vad ska man säga det är härligt! Och bästa av allt jag går alltid ifrån med en present.... Men i år siktar jag in mig på stort, så bäst för dom andra att dom är på topp! För jag kommer whoop some ass! Oh yeah! (Rocky låten spelas)
 
Anyway! Medan vi var inne på dollar så var Timothy sååå snäll och la en liten present i blöjan sin, tror hela butiken uppskattade det faktiskt...
Härlig bajsdoft i trångt utrymme, inte dåligt det inte.
 
Nä men nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp tidigt till tandläkaren, bäst av allt var att jag kom på detta efter jag krängt i mig en hel påse popcorn...
 
Peace out!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0